Wikipedia i ASO
Autoryzowana stacja obsługi (ASO) ? usługodawca świadczący usługi naprawy i konserwacji pojazdów, który działa w systemie dystrybucji utworzonym przez dostawcę pojazdów1.
Zgodnie z prawem unijnym (BER 330/2010 oraz MVBER 461/2010) klient może dowolnie wybierać czy w trakcie trwania gwarancji będzie serwisował swój samochód w autoryzowanym serwisie, czy też w warsztacie niezależnym bez utraty gwarancji.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Autoryzowana_stacja_obsługi
Naprawa samochodów o różnej wielkości
Polecani mechanicy samochodowi zwykle zajmują się naprawą samochodów o różnej wielkości. Potrafią oni w sprawny sposób zająć się naprawą samochodów ciężarowych, a także przeprowadzić kompleksową naprawę aut czteroosobowych. Starają się o to, aby świadczone przez nich usługi stały na najwyższym poziomie, a jednocześnie były wykonywane w jak najkrótszym czasie.
Dzięki temu mogą liczyć na posiadanie wielu zadowolonych klientów, którzy będą zwracali się do nich z prośbą o pomoc w każdym problemie z samochodem. Zwykle pozytywne opinie na ich temat będą również zamieszczane w internecie, co również wpłynie na zwiększenie zainteresowania ich ofertą. Dlatego wydaje się, że warto we współczesnych czasach wykonywać zawód mechanika.
LPG jako paliwo samochodowe. Cytat z Wikipedii
W wielu krajach wzrasta popularność LPG jako paliwa silnikowego, zwłaszcza w Europie (głównie w Holandii, Belgii, Włoszech, Wielkiej Brytanii) oraz w Indiach i Korei. W Polsce liczba aut z LPG ciągle rośnie ? pod koniec 2011 roku wyniosła ona 2,5 mln2.
Liczba oktanowa LPG wynosi 90-120, choć do oceny właściwości antystukowych tego paliwa stosuje się częściej liczbę metanową, która dla LPG stosowanego do napędu samochodów mieści się w granicach 60-80.
LPG stosowany jest głównie jako źródło zasilania silników benzynowych, zarówno gaźnikowych, jak i z jedno i wielopunktowymi układami wtryskowymi. Korzystanie z LPG wymaga zainstalowania specjalnej instalacji. Samochody zaopatrzone w tę instalację muszą też częściowo korzystać z benzyny, gdyż ze względów technicznych rozruch i rozgrzanie silnika powinno odbywać się przy zasilaniu benzyną. Bardziej zaawansowane technicznie instalacje do LPG automatycznie przełączają się z benzyny na gaz w momencie uzyskania przez silnik odpowiedniej temperatury i prędkości obrotowej. W mniej zaawansowanych istnieje konieczność ręcznego przełączania zasilania z benzyny na LPG.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/LPG