Korzyści e-commerce w Wikipedii
Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:
oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny
Jak odnieść sukces?
Strony internetowe w dzisiejszym świecie to prawdziwy klucz do sukcesu. Taki internetowy portal może być nie tylko świadectwem naszego profesjonalizmu, ale również przede wszystkim wartościową informacją dla potencjalnego klienta. Nic więc dziwnego, że wiele osób decyduje się na założenie takich stron internetowych.
Chociaż dostępnych jest wiele gotowych kreatorów stron internetowych, to jednak większość przedsiębiorców korzysta z usług twórców stron internetowych. Trzeba przyznać ,że tworzenie stron internetowych przez wyspecjalizowanych informatyków ma wiele zalet. Przede wszystkim otrzymujemy produkt spersonalizowany, dopasowany do indywidualnych potrzeb naszej firmy. Nic więc dziwnego, że takie przedsiębiorstwa cieszą się olbrzymią popularnością.
E-commerce
Sprzedaż rozmaitych artykułów w Internecie w ostatnim czasie stała się szalenie popularna. Jest to przede wszystkim bardzo wygodny sposób na zakupienie określonego towaru. Dzięki temu, że korzystamy z Internetu obecnie właściwie w każdym miejscu możemy nabyć artykuły nawet korzystając z telefonu komórkowego.
Oprócz wielkiej wygody e-commerce cechuje się również często o wiele niższą ceną. Trzeba przyznać, że internetowa sprzedaż towarów jest często tańsza, gdyż sprzedawca nie wlicza w koszty produktu kosztów związanych na przykład z wynajmem lokalu. Dzięki temu możemy nieraz nabyć ubrania czy różne inne przedmioty w naprawdę korzystnych cenach. Nic więc dziwnego, że taki sposób sprzedaży z roku na rok stał się coraz bardziej popularny.