Zindywidualizowanie oferty dotyczącej prowadzenia wirtualnych biur
Na stronach internetowych firm zajmujących się prowadzeniem wirtualnych biur najczęściej znajdziemy cenniki dotyczące wykonywania takich usług. Jest to bardzo powszechne z uwagi na to, że klienci potrzebują porównania pomiędzy poszczególnymi ofertami. Trzeba jednak pamiętać, że niezależnie od tego, na jakie wirtualne biuro się zdecydujemy, cena może być znacznie różna od tej prezentowanej w cenniku na stronie internetowej. Wiąże się to przede wszystkim z tym, że nieraz określenie konkretnej liczby na przykład przychodzącej korespondencji jest bardzo trudne i ponoszone przez przedsiębiorcę koszty mogą okazać się zupełnie inne od tych zdeklarowanych. Także firmy prowadzące wirtualne biura często również dopasowują ofertę indywidualnie do potrzeb klienta.
Bogaty pakiet usług dotyczących wirtualnego biura
Do najpopularniejszych usług, jakich możemy spodziewać się decydując się na skorzystanie z wirtualnych biur należą przede wszystkim takie czynności, jak obsługa korespondencji ? pocztowej czy elektronicznej, skanowanie i informowanie o przychodzących do nas wiadomościach czy założenie numeru telefonicznego. Takie usługi są najważniejsze dla prężnego działania każdego przedsiębiorstwa. Jeśli chcemy poszerzyć pakiet tych usług, można zrobić to oczywiście za dodatkową opłatą. Możemy więc wybrać obsługę strony internetowej czy faksu, a także zdecydować się na przykład na wybór ubezpieczenia obejmującego działalność takiego wirtualnego biura. Są to z pewnością jedne z najchętniej wybieranych przez klientów usług.
O administracji z Wikipedii
Wszystkie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne wytwarzające materiały archiwalne mają obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja kancelaryjna jest określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. ? dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy. Dla innych podmiotów ? nie objętych rozporządzeniem ? instrukcje kancelaryjne, po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, na mocy ustawy archiwalnej podlegają zatwierdzeniu przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych za pośrednictwem dyrektora właściwego archiwum państwowego. Uzgadnianie i zatwierdzanie ich ma na celu czuwanie, by powstające akta narastały w sposób właściwy, zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Jednostki niepaństwowe nie mają obowiązku posiadania instrukcji kancelaryjnej, ale gdy chcą taką stworzyć, to mogą konsultować się z archiwami państwowymi lub ze Stowarzyszeniem Archiwistów Polskich.
Instrukcję kancelaryjną tworzy się ? w przypadku podmiotów nie objętych rozporządzeniem ? przede wszystkim na podstawie regulaminu organizacyjnego danej jednostki. Instrukcję kancelaryjną zatwierdza do użytku kierownik jednostki; w przypadku jednostek państwowych i samorządowych po uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna