Kupno przyczepy reklamowej
W niektórych przypadkach kupno przyczepy reklamowej wydaje się być bardziej opłacalne od jej wynajmu. Dzieje się tak wówczas, gdy ma być wykorzystywana przez dłuższy okres czasu i będzie potrzebna w różnego rodzaju miejscach. Najlepszym miejscem postawienia takiej przyczepy będzie bardzo widoczne miejsce, wokół którego codziennie przejeżdża bardzo wiele osób, które mogą ją widzieć i dzięki temu podjąć decyzję o dokonaniu zakupu jakiegoś towaru.
Poza tym kupiona bardzo często jeździ po miastach i miejscowościach, zwłaszcza w godzinach największego szczytu co daje nadzieję, że bardzo wiele osób zainteresuje się treścią reklamy znajdującej się na takiej przyczepie.
Wikipedia o reklamie zewnętrznej
Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.
Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Niestandardowym rozwiązaniem w reklamie zewnętrznej jest reklama ambientowa: opakowywanie budynków lub reklama wielkoformatowa z wykorzystaniem form trójwymiarowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Bezpośrednia reklama w praktyce. Wikipedia
Reklama bezpośrednia ? jeden z rodzajów reklamy, wymagający bezpośredniego kontaktu pomiędzy sprzedającym i kupującym. Polega na wysyłce broszur lub ulotek bezpośrednio do potencjalnego odbiorcy albo wizycie w domu konsumenta.
Reklama bezpośrednia wymaga sporządzenia bazy danych klientów, do których będą skierowane określone działania reklamowe.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_bezpośrednia