Nie duży wymiar reklamy, czyli to doskonała metoda na nienachalną promocję naszego produktu czy też marki. Dodajmy do tego ulotki, bannery oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. Druk i reklama.
Kilka słów o poligrafii z Wikipedii
Poligrafia ? dziedzina techniki zajmująca się procesami wytwarzania druków. Na przestrzeni wieków zachodziły w niej zmiany, aż osiągnęła ona dzisiejszy etap przemysłowy, którego rozwój zachodzi w jeszcze szybszym tempie. Przemysł poligraficzny jest szczególną dziedziną produkcyjną ? obejmuje on opracowywanie wzorców (form drukowych) oryginałów tekstowych i rysunkowych, i drukowanie za ich pomocą kopii, w większości na potrzeby masowego odbiorcy. Jak każdą dziedzinę produkcyjną, tak i poligrafię można określić poprzez wykorzystywane technologie, charakterystykę wyrobów i powiązania z innymi dziedzinami gospodarki.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Poligrafia
przestrzeń barw dla druku
Każdy druk musi posiadać wzornik barw, które wykorzystywane są w całym procesie. Nie jest tajemnicą, że tusze są mieszane, aby uzyskać więcej barw. Podstawową przestrzenią barw w druku jest CMYK, na którą składają się kolejno kolory:
C - Cyjan, odcień koloru niebieskiego
M - Magneta, czyli inaczej karmazynowy
Y - Yellow (Żółty)
K - Black (Czarny)
Łączenie tych kolorów umożliwia uzyskanie każdej barwy, którą potem można przenieść na druk np. naklejek, wizytówek czy plakatów. Istnieją różne metody druku i mieszania barw, jednak właśnie CMYK jest tym najpopularniejszym i stosowanym zarówno profesjonalnie jak i w biurowych drukarkach i maszynach wielofunkcyjnych.
Zastosowania dla naklejek
Naklejki mogą przybierać przeróżne formy i kształty. Można jest też drukować na różnych materiałach, które można przykleić np. na auto, co staje się coraz bardziej popularne. Istnieją też różne metody utwardzania i utrwalania druku, co również jest ważne w przypadku naklejek do stosowania na zewnątrz.
Zastosowanie naklejek znajdziemy praktycznie wszędzie i w każdej gałęzi biznesu. Naklejki widuje się na produktach, na witrynach sklepów, na ścianach w domach i w wielu innych miejscach.