Wspinaczkowy niezbędnik
Sprzęt wspinaczkowy ? zestaw urządzeń technicznych stosowanych w trakcie uprawiania wszelkich rodzajów wspinaczki.
Lina wspinaczkowa ? powszechnie rozpoznawany symbol wspinaczki i rzeczywiście najważniejszy składnik systemu asekuracyjnego.
Uprząż wspinaczkowa ? którą wspinacz zakłada na siebie i następnie przywiązuje do niej linę. Uprzęże dzielą się na wygodniejsze, ale mniej bezpieczne (biodrowe), oraz uprzęże pełne składające się z pasa biodrowego i piersiowego.
Kask ? zabezpieczający głowę wspinacza przed spadającymi kamieniami lub przed uderzeniem w skałę.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Sprz%C4%99t_wspinaczkowy
Kupno sprzętu wspinaczkowego bez wychodzenia z domu
Chociaż zakupy internetowe stały się w ostatnich latach niemalże powszechne, to jednak decydując się na artykuły takie, jak sprzęt wspinaczkowy powinniśmy pamiętać o podstawowych zasadach internetowej sprzedaży. Przede wszystkim, przy większych kwotach najlepiej jest zdecydować się na opcję zapłaty przy odbiorze. Można wtedy uniknąć utraty pieniędzy w przypadku nieuczciwego sprzedawcy. Dodatkowo, na pewno warto też sprawdzać wiarygodność sklepów internetowych, które sprzedają nie tylko sprzęt do wspinaczki, ale każde inne artykuły. W Internecie można znaleźć wiele informacji odnośnie wrażeń klientów korzystających z usług określonego sprzedawcy.
Wygodny sposób na zakupy
Bardzo wiele możliwości zakupu istnieje przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi, takich jak Internet. Na stronach internetowych odnośnie sprzętu wspinaczkowego możemy znaleźć niezwykle dużo różnych kategorii produktów. Również ilość pieniędzy, jaką musimy zainwestować w sprzęt wspinaczkowy kupiony za pośrednictwem Internetu, często jest o wiele mniejsza niż kupno przy korzystaniu z usług stacjonarnego sklepu. Trzeba bowiem pamiętać, że podczas kupowania w stacjonarnym sklepie z takim wyposażeniem sprzedający często w cenę wlicza odpowiednią prowizję. Natomiast sprzęt do wspinaczki kupowany na przykład od producenta tego rodzaju artykułów może być o wiele korzystniejszy, a przede wszystkim wygodniejszy dla klienta.