tanie strony rybnik
Strony www w Wikipedii
Strona internetowa, strona WWW (ang. web page) ? dokument HTML udostępniony w Internecie przez serwer WWW. Po stronie hosta użytkownika, strona WWW jest otwierana i wyświetlana za pomocą przeglądarki internetowej. Autorem pierwszych stron WWW jest Tim Berners-Lee12. Strony tworzy się np. za pomocą HTML5, CSS3 i JavaScript.
Strony WWW często wykorzystują obiekty multimedialne, np. Adobe Flash. Aby móc odtworzyć lub wyświetlić ich zawartość przeglądarka internetowa musi mieć zainstalowane odpowiednie wtyczki obsługujące takie obiekty. Strony internetowe wykorzystywane w celu prowadzenia działalności gospodarczej mają duże znaczenie dla wizerunku firmy, co może mieć wpływ na wynik ekonomiczny działalności rynkowej, a ewentualne błędy na stronie internetowej mogą negatywnie oddziaływać na potencjalnych klientów3. Strony internetowe można opracowywać we własnym zakresie z wykorzystaniem odpowiednich edytorów, np. nvu.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_internetowa
O hostingu w Wikipedii
Hosting ? udostępnianie przez dostawcę usług internetowych zasobów serwerowni.
Innymi słowy, polega to na "zarezerwowaniu" (oddaniu do dyspozycji):
określonej objętości dysku twardego (zazwyczaj na macierzy RAID),
maksymalnej ilości danych do przesłania przez łącza internetowe serwerowni,
usług obsługiwanych przez serwerownię (w zakresie zależnym od specyfiki usługi, np. udostępnienie bazy danych z określeniem maksymalnej jej objętości),
maksymalnego stopnia obciążenia serwerowni przez usługi.
Często oferowane zasoby określane są w oderwaniu od fizycznej budowy serwerowni.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hosting
Wikipedia i e-commerce
Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:
oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny