Czy warto kupić nowe auto?

zie nikt nie może nam polecić jakiegoś warsztatu. To niestety częste sytuacje kiedy nasze auto ulegnie awarii na trasie. Dobrym wyjściem jest wtedy skorzystanie z usług serwisów ASO danej marki. Wtedy będziemy mogli mieć pewnoś

Czy warto kupić nowe auto?

Do warsztatu czy do serwisu ASO?

Serwisowanie auta to problematyczna sprawa, nigdy nie wiadomo na jakich mechaników trafimy. Zazwyczaj jest to loteria, zwłaszcza jeżeli jesteśmy w obcym nam mieście, gdzie nikt nie może nam polecić jakiegoś warsztatu. To niestety częste sytuacje kiedy nasze auto ulegnie awarii na trasie.

Dobrym wyjściem jest wtedy skorzystanie z usług serwisów ASO danej marki. Wtedy będziemy mogli mieć pewność, ze zastosowano odpowiednie części zamienne. Jakość wykonanej pracy serwisowej w punkcie ASO będzie na wyższym poziomie niż standardowy warsztat. Jedynym minusem może być cena za usługę, ale o tym kiedy indziej.


Nowiutkie auto, prosto z salonu

Marzeniem większości młodych kierowców jest posiadanie nowego samochodu. Auto prosto z salony kojarzy się z pewnego rodzaju luksusem i z pewnością ma wiele zalet. Najnowsze wyposażenie auta salonowego oraz gwarancja z serwisem ASO to świetna rzecz.

W porównaniu do aut używanych zyskujemy tak na prawdę dużo. Auto salonowe raczej nie ma prawa się psuć i nie będziemy musie się przejmować ciągłymi usterkami, co jest zmorą większości aut z drugiej ręki. Nie będziemy musieli się tez borykać z mniejszymi usterkami lub niedziałającymi komponentami.


Wikipedia o Peugeot 308

Peugeot 308 zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2007 roku. Jest oferowany z szeroką gamą silników. Do wyboru są jednostki benzynowe 1.4 (95 KM), 1.6 (120 KM) oraz 1.6 THP w trzech wersjach mocy (150, 175 i 200 KM), a także diesle 1.6 (90 KM i 110 KM) i 2.0 (136 i 163 KM). W porównaniu z poprzednim modelem 307 nowy Peugeot ma ten sam rozstaw osi (2608 mm), ale jednocześnie jest od niego dłuższy - o 74 mm (4276 mm) i szerszy - o 85 mm (1815 mm), co zaowocowało większą ilością miejsca dla pasażerów. Początkowo można było kupić dwie wersje hatchbacków - 3- i 5-drzwiową. W kwietniu 2008 roku dołączył do nich model kombi 308 SW, a w marcu 2009 roku 308 CC (Coupé Cabrio). W 2009 roku zaprezentowano seryjną wersję Peugeota RCZ. Jest to jedyny model produkowany poza Francją, w Austrii. Prawdopodobne jest także wprowadzenie modelu napędzanego silnikiem na bioetanol oraz wyposażonego w napęd hybrydowy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot_308