Co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej?

mą, jeżeli tylko potrzebuje on bardziej ogólnej reklamy i znajdzie firmę posiadającą w swoim zestawie interesującą go przyczepę. Można także wynajmować przyczepę z miejscem na reklamę mobilną, która zostanie wykonana samodzielnie.

Co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej?

Samodzielne zamieszczenie reklamy na przyczepie

Niektóre firmy stwarzają możliwość wynajmu reklamy mobilnej. Może się nawet udać wynająć przyczepę z interesującą klienta reklamą, jeżeli tylko potrzebuje on bardziej ogólnej reklamy i znajdzie firmę posiadającą w swoim zestawie interesującą go przyczepę. Można także wynajmować przyczepę z miejscem na reklamę mobilną, która zostanie wykonana samodzielnie.

Trzeba stwierdzić, że dzięki powszechnej dostępności do różnych drukarni i programów komputerowych samodzielne wykonanie reklamy mobilnej nie jest takie trudne. Również samodzielne zamieszczenie reklamy na przyczepie nie będzie sprawiało większego problemu temu klientowi, który posiada do tego odpowiednie narzędzia. Dzięki takiej samodzielnej pracy uda się zaoszczędzić nieco pieniędzy.


Cytat z Wiki o rodzaju reklamy. Reklama tranzytowa

Reklama tranzytowa ? rodzaj reklamy outdoorowej (zewnętrznej), której nośnikami są środki komunikacji: autobusy, busy, taksówki, samochody prywatne czy też specjalne samochody reklamowe, itd. W swej naturze reklama ta przemieszczając się ma duży zasięg. Dzięki wprowadzonej na rynek folii One Way Vision (nie zmniejszającej widoczności w pojeździe po naklejeniu na szyby) znacznie zwiększono przestrzeń dla tego typu reklamy i obecnie cały pojazd wraz z szybami może być nośnikiem reklamy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_tranzytowa


Mobilna reklama

W ostatnich latach coraz bardziej popularne stały się tak zwane mobile, czyli reklamy, które przemieszczają się po mieście, gdyż są umieszczone na specjalnych przyczepach reklamowych. Jest to bardzo dobrze sprawdzające się rozwiązanie marketingowe ? trzeba przyznać, że badania jednoznacznie wskazują na to, że jest to dobre rozwiązanie, jeśli chcemy, aby nasz produkt czy usługa szybko zapadła w pamięć potencjalnym klientom.

Takie rozwiązanie doskonale sprawdza się także wtedy, gdy dopiero otwieramy własną działalność (na przykład gabinet kosmetyczny) i chcemy poinformować o tym szerszą społeczność. W takich sytuacjach przyczepy reklamowe to idealny sposób na szybkie dotarcie do klienta.